De naam van het magazine ‘Winkels Leeuwarden’ is mogelijk nog onbekend voor je. Dat is helemaal niet raar, het is namelijk een nieuw magazine! Ben je benieuwd wat dit nieuwe magazine precies inhoudt? Lees dan vooral even verder.
Winkels Leeuwarden is de vervanger van ons welbekende Lifestyle Magazine, waarin altijd diverse items over wonen, kleding, sporten, verzorging en reizen voorbij komen. De onderwerpen blijven grotendeels gelijk, maar de focus ligt nu meer op de lokale winkeliers en ook het begrip ‘koop lokaal’ gaat meer naar voren worden gehaald.
Het verhaal achter Winkels Leeuwarden
Aan het begin van de coronacrisis is het online platform Winkels Leeuwarden ontstaan door een samenwerkingsproject van Deo Volente Research (verantwoordelijk voor het technische gedeelte), Binnenstadsmanagement Leeuwarden en Welkom in Leeuwarden (houden zich bezig met de content). Hoewel bij het online platform meerdere partijen betrokken zijn, zit het magazine Winkels Leeuwarden alleen in het portfolio van Welkom in Leeuwarden.
Het platform heeft als doel om de lokale ondernemers in deze lastige en onzekere tijden een handje te helpen en de inwoners op de hoogte te houden. Hoe wij dit doen? Via de Facebookpagina van Welkom in Leeuwarden delen wij dagelijks leuke nieuwscontent met de ruim 35.000 volgers, waarbij gelinkt wordt naar de website van ofwel Welkom in Leeuwarden of Winkels Leeuwarden. Op Winkels Leeuwarden vind je berichten terug over lokale winkels, horecagelegenheden en algemeen nieuws. Welkom in Leeuwarden is meer gericht op de magazines, cultuur en evenementen (die hopelijk over een tijdje natuurlijk weer groots georganiseerd kunnen worden).
Ook gaat er in de toekomst een zakelijk platform voor de ondernemers bijkomen om hen verder te kunnen ondersteunen op online gebied. Hier wordt achter de schermen hard aan gewerkt. Wil jij op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Blijf of ga dan vooral onze magazines, Facebookpagina en websites volgen!